Bowling (Miercurea fără cuvinte)


Bowling

Bowling 1

Din alte zile de miercuri:  Stadion ☻ Fiara  3000 +, thank you! ☻ Parc auto  Cu perucă ☻ Pauză ☻ Temă ☻ Musafiri ☻ Baie ☻ Din grădină ☻ Flori la Grădinița ☻ Vin… la bloc ☻ Cumetrele ☻ Și eu am fost micuț ☻ No.1 ☻ Gânditor ☻ La război ☻ Noroc! ☻ Căldură mare ☻ Piticul și uriașul

Dacă vrei să participi la “Miercurea fără cuvinte” nu trebuie decât să postezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care să vorbească fără cuvinte și apoi să introduci link-ul postării aici.

If you want to participate in “Wordless Wednesday” you just have to post on your blog a photo or series of photos which talk without words and then insert your link here.


Comentarii

  1. I have always found bowling balls interesting when they are colored. I think the look neat. Thanks for sharing :)

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai fost de mult la bowling, trebuie sa merg :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. E teribil de frumos decate ori mergem la bowling! Eu una ma distrez tare bine!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. ha! intai am crezut ca e o gluma, oua vopsite de pasti "mascate" in globulete! apoi tot eu, destept foc (ptiu-ptiu, mi-am scuipat in san sa nu ma deochi) am recunoscut ca sunt globulete, atat, globulete vazute de aproape, ca in final... sa fie bowling, dom`le!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Great shots. Your bowling alley is a lot more photogenic then ours is.

    RăspundețiȘtergere
  6. bowling has been one of my favorite sports. i love the differnt colors of the ball.

    Rebecca

    RăspundețiȘtergere
  7. Love bowling! visit me at www.nanahood.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ma pricep deloc :)
    Dar privind la altii mi se pare frumos. Imi plac bilele, ca sunt foarte colorate.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos salon! nu am mai jucat un bowling de asta vara! ar cam fi timpul :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu m-am omorât cu cuglele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pretty photo. I haven't been bowling in years!

    RăspundețiȘtergere
  12. Wonderful photo from a unique perspective.

    http://joycelansky.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. such a relaxing game. indeed, the balls looks so colorful..:)

    Happy Wordless Wednesday! My entry is here , thank you. - Rebecca -

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway