Un concurs ceva mai ciudat - Spooky Dash for Cash


Spooky Dash for Cash
English version is below

Îmi este greu dacă nu am bani. 
Sună ciudat, dar sunt persoane carora nu le plac banii, dar pentru majoritatea oamenilor înseamnă totul!



Deci, dacă vă plac banii, acest 
Concurs ceva mai ciudat
este pentru voi!

Pentru a avea cât mai multe șanse pentru a câstiga cei 50$ PayPal, completați cât mai multe intrari în formularul rafflecopter. Nu-mi place să aleg câștigătorul, și apoi să constat că nu a finalizat corect toate etapele necesare.
Concursul se desfășoara în perioada 22 octombrie – 5 noiembrie. Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți si va fi notificat prin email.


Mai multe premii in sectiunile “Concursuri” si “Worldwide contests” sau pe pagina “Worldwide Contests”.

More giveaways in “Concursuri” and “Worldwide contests” or on page “Worldwide Contests”.



It's tough to argue with cash. I mean, there are some people who don't like it, but for the most part Cash is King!

So, if you like cash, then the Spooky Dash for Cash giveaway for you!

In order to win you must complete all of the required steps in each part of the rafflecopter. I don't like to pick winners, only to discover they haven't completed all of the required steps.
Giveaway runs 12:01 AM 10/22 - 12:01 AM 11/5

a Rafflecopter giveaway


Mai multe premii in sectiunile “Concursuri” si “Worldwide contests” sau pe pagina “Worldwide Contests”.

More giveaways in “Concursuri” and “Worldwide contests” or on page “Worldwide Contests”.

Comentarii

  1. Abia astept.Am nevoie de bani ca de aer si bine ar fi sa castig :) E super blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inscris si eu si am urmat toti pasii :) Ce bine mi-ar prinde acesti bani :D

    RăspundețiȘtergere
  3. hossu emil ;m-am inscris am urmat toti pasi

    RăspundețiȘtergere
  4. cand se anunta castigatorul si unde trebuie sa urmarim?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Castigatorul se anunta atat pe aceasta pagina cat si personal pe email

      Ștergere
  5. sper ca am parcurs toti pasi ?,succes tuturor

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway