Stefan Florescu (video inedit) in Botosani


Intamplarea (sau nu) face sa locuiesc in Botosani, acelasi oras in care isi petrece marea majoritate a timpului si Stefan Florescu, unul dintre finalistii de la prima editie a emisiunii “Romanii au talent”.
L-am mai vazut intamplator prin oras, chiar si la un eveniment sau doua, dar de data aceasta a fost ceva inedit si neasteptat.
Eram la plimbare cu familia prin oras la ceas de seara si, intamplator, aveam camera video la mine, asa ca am profitat de ocazie  si am surprins acest scurt moment cu Stefan Florescu pe cand se juca cu mingea langa un “monster truck”.
Jongleriile pe care le face sunt foarte cunoscute, mie insa mi-a placut mesajul de pe tricoul pe care il poarta. Si nu am avut ocazia sa stau de vorba cu el sa-l intreb ce vrea sa transmita.
Vizionare placuta!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway