Cel mai vesel copil



Numele meu este Sebastian si imediat implinesc cinci ani.
La gradinita am fost cel mai vesel copil din grupa mea. Colegii mei au primit diplome pentru cel mai bun desenator, cea mai buna dansatoare, cel mai bun recitator, si asa mai departe… Macar am ramas cu veselia in acest an care tocmai s-a incheiat. 
Mama si tata au fost foarte multumiti de diploma pe care am primt-o, pentru ca, sincer sa fiu, eu am fost cam cel mai obraznic din grupa, dar doamna educatoare nu a avut diplome pentru neastamparati, asa ca a trebuit sa-mi gaseasca si mie un merit.
Si daca tot eu sunt seful in casa, mai ales ca se apropie si ziua mea si ai mei sunt multumiti cu diploma pe care am primt-o, l-am spionat un pic pe tata sa vad ce cadou are de gand sa-mi faca, pentru ca 5 ani ii fac doar o data in viata.
Aseara ma prefaceam ca dorm. Mama si tata discutau. Despre ce ar trebui sa-mi cumpere de ziua mea. Amandoi stiu ca imi place tot ce are legatura cu Fulger McQueen.

Asa ca s-au decis sa-mi faca o surpriza si sa-mi cumpere o bicicleta noua, pentru ca cealalta “mi-a ramas mica”.
Si cum il cunsc foarte bine pe tata, habar n-are sa faca o surpriza, azi dimineata m-a luat langa el sa cautam cu domnul Google bicicleta potrivita pentru mine.
Nu dupa prea multe cautari am gasit ceea ce vreau cu adevarat. Cred ca va place si voua bicicleta pe care mi-o doresc.
Mai departe intra tata in actiune.
Si imi face cunostinta cu o vacuta foarte simpatica, vacuta care se ocupa sa ne gaseasca niste preturi mai bune.
Care ne da niste bani inapoi, sa cumparam mai multe dulciuri pentru copii pe care vreau sa-i invit la petrecerea pe care trebuie sa o fac de ziua mea.
Eu am priceput care e treaba, mai ales ca l-am convis pe tata sa scrie, nu avea incotro pentru eu sunt seful, asa cum am mai spus. Si am invatat si un cuvant nou in limba engleza: “cashback”.
Spor la cumparaturi.

Comentarii

  1. A castigat cel mai prost articol.
    Daca esti de acord cu mine, iti sugerez sa stergi linkurile si cuvintele cheie, cum am facut si eu. In felul asta poate-si vine Blogatu in minti si-ncepe sa dea note pe bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici nu sunt de acord cu tine, a fost sau nu cel mai prost articol, astea sunt pareri subiective.
      Mie chiar mi-a placut ideea castigatorului si imi pare rau ca nu mi-a trecut mie prin cap acest lucru.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway